streda 21. novembra 2018

Definitívne plány na 2019 - Balkán

Takže po dlhších úvahách máme rozhodnuté – rok 2019 bude rokom veľkého balkánskeho dobrodružstva. Prečo „veľkého“? – lebo prejdeme cez najväčší počet krajín! Prečo „balkánskeho“? – lebo ... chvíľka napätia ... pôjdeme smerom na Balkán! Prečo „dobrodružstva“? – lebo nevieme, čo nás čaká! Smer (nie Smer-SD) máme jasný, teraz len doladiť trasu a iné záležitosti...
Pre inšpiráciu:
12.12.2018 Usilovný Marek vypracoval na zaklade konzultácií s členmi takmer finálny návrh:

8 komentárov:

  1. Takze mame zatial Petrov navrh terminu na 1. - 12.5.2019 a k nemu zopar pripomienok. Ma niekto iny konkretny navrh na termin cesty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máme reakcie od Valéra a Laca - druhá polovica mája, resp. až po 31.5... Ja sa prispôsobím.

      Odstrániť
  2. Žiaden Balkán nebude! Iba keď tak Balkón! Vláďo má ZÁKAZ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte

    Kedže za posledné dni som obdržal množstvo pripomienok, návrhov a podnetov ( čo som privítal ) ohľadne dĺžky trvania tripu a taktiež trasy , budem sa snažiť v najbližších dňoch predstaviť pozmenený Itinerar v ktorom budú zahrnuté všetky spomínané požiadavky. Čo sa týka dátumu výjazdu, tiež by som sa prikláňal k overenému termínu čiže koniec Mája začiatok Júna ale samozrejme dátum budeme riešiť dodatočne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Petrové ďalšie možné termíny z jeho strany
    4. príp 5.6.2019 do 15.- 16.6.2019.
    (na rok 2019 si plánujem caravan trip 2019: 19.5. -Francia, 2.6.- Itália- preteky moto GP).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som uz pisal, 4/5 - 15/16 jun je pre mna fajn, suhlasim! ... pre mna je vsak 12 dni asi trochu vela, ale kludne si ja a ine spriaznene duse spojime prve a posledne dva dni Marekovho navrhu a bude z toho optimalnych 10 dni. V podstate by to bolo len zrychlenie uvodnych a zaverecnych presunov.
    Ten Vladov zakaz vyssie beriem ako pokus o rozvrat zvonku alebo nepodareny vtip :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sano, ten "zakaz" bol skuskou overenia funkcnosti blogu pre povolenych ucastnikov:) Termin v prvej polovici juna je pre mna OK.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skúsenosti iných na cestách cez Srbsko a Bosnu: https://www.cestujemespolu.com/2016/03/milan-dzilsky-mototrip-albansko-cierna-hora-bosna-a-hercegovina-2014/

    OdpovedaťOdstrániť